MySpace Music Playlist at MixPod.com
今日放左學, 我就同vivian諗住一齊去打球.
原來何君俊佢地都一齊跟住我地打~
多人玩就當然好開心啦...
但係洪爺佢唔比我地係到玩~
勁掃興....
我地只好回hall 打乒乓玻.
我地都打得幾開心ge..
我同vivian, 浩文,思晉,梁惠欣....一齊玩
不過我打打下,,唔小心打到丁百X
好sorry牙~......
唔講啦~mum 要我practice piano~ 88