我好耐都冇打blog 啦...
因為我太lazy....
hehe....
你地唔會怪我,係唔係?
^,^
我就快生日啦!
我2月18日 係我生日..
下星期一就係我的birthday. ^,^
好期待你地同我講 "Happy Birthday!!"
我唔期求咩禮物...
只想listen 你地le 班好朋友同我講" 生日快樂"
我就好開心啦!
^,^
55..
講住甘多啦~
88
點解有情人唔可以成眷屬?我鐘意佢...但係佢好像唔鐘意我,why!!"[]"
我依家日日夜夜想念他~*我真係好頭痛.
我仲應唔應該鐘意佢呢?
|