大家好~可愛女孩我返le 啦^.^
我甘耐冇打qooza, 好sorry 牙,
我因為有野要做同埋我唔係好得行.....
so我冇打qooza...=.=
sorry~sorry~sorry.............
我今日係同同學一齊玩得最開心ge日子!!!
我同vivian本來係一齊打乒乓玻,
不過玩玩下被老師趕走左.....(被老師趕走係有原因ge,因為管弦樂要practice..)
我地本來係想走ge,
不過see到owen係到打玻,
我地都打...
我地打ge時候,
佢地(margo, 思晉,一飛, sui ki, 阿笨)出左le同我地一齊打閃避球..
由唔係好開心ge心情change 左勁開心.
我係一個好鐘意熱鬧ge人,
人多我好自然就change得好開心~
好啦~唔講住啦~88
see you tomorrow~
|