我今日同家雯, 江嘉一齊搭車番bb...
今日bb的靈修time唔悶牙!
講左d保羅GE事跡..^,^
bb竟然唔洗操..xdxd
^,^
好surprise呢!
去完bb..就同家雯, 江嘉去黃埔影貼紙相..
影得我地好靚靚牙~
但係我好surprise ge 係我係相 同我真實ge樣好像唔同..(我認為)
相內的我是美d 嫁~xdxd
le d 係唔係叫上鏡呢?
(我唔係灑命..-,-")HE~
但係用左$50...^.^"
(好expensive)
BUT靚..都值得ge!!
今日好開心呢!
拉
拉
到啦!!
希望你能給予我四葉草般的幸福
|