今日真黑仔....- -
咩人黎架...!
亂咁坐人張凳都有o既!
仲未問過人就坐...坐到臭臭臭臭臭臭哂!!!!!!!!!!
如果我唔係同你一間幼稚園我都唔俾人情你.....
你以為你自己係d咩新鮮蘿蔔皮呀--- 死cheap精
以為自己好叻呀....呢個世界仲有好多人叻個你..!
你咁叻又唔入St.Paul????????
驚d人叻個你牙?!
呵..!