| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
歌 ~  |
分類: 未分類 |
今日miss 10:05 渡就走左 la
miss丁 同我地講左d野
跟住就叫我地跳惠安女啦
因為我地唔笑 , 所以要跳多次bo
再跳多次都係差唔多
好彩miss丁放過我地姐 !
跟住就choose人跳尼泊爾同埋馬來西亞
我地冇野,sally 就叫我地去練惠安女 ~
我同mona因為太悶
就用[ met dau] 首歌 :
{我們是快樂的好兒童......}
作左做我地既飲歌 :
{我們企係渡做物野 ,
我們是一堆癈物,
我們在發夢 ,我們在發臭,
我們是一堆垃圾 ~}
好好笑~
{我們在發夢}
係我地{二口同聲} 一齊講ga
好勁呀 ~
|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
smile ~  |
分類: 未分類 |
今日 dance team 做節 bo ~ (中秋節)
個個都 bring 好多野返黎食
有西瓜 , 哈密瓜 , 雪梨 ,重有月餅 tim ~
今日除左多野食 gi 外 , 重好多人呀 ~
有要走既大頭 , 鄭記 ,米妮 ......
重有好勁既呀冰 tim ~
dance team 真係好熱鬧呀 !
我地練左一陣舞 ,
就去 cover playground 個渡集合
等到 miss miss 丁 到左 ,
我地就好似上年錦 ,
一齊唱 [ 月光光 ]
好大聲唷 ~
搞到 miss 梁食住雪條
都要走出黎睇下咩事 ^^
食完晒野 ,
就幫手清潔一下
跟住就開始影相啦 ~
因為鄭記同大頭要走 ,
所以好多人同佢地影相
至於米妮, 我就冇留意到 ~
好奈冇見既呀冰 wo
就一定更多人要影啦 ~
真係超級大運亂呀!
我今日好開心 ,
影左好多相
同大家既有 ,
同呀冰既有 ,
同鄭記既有 ,
同大頭既有 ,
當然重有同miss , miss 丁 ,
同埋form 2 既同學仔一齊影個張相啦 ~
我會掛住你地ga ~
呀冰 , 鄭記 , 大頭 ...... |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | »
|