今日跳西藏 , 冇表情 , 俾鄭記話
跳完熱到嘔 , all wet , 好似岩岩沖完涼錦 !
跟住去到 6:00~6:10 到先至去換3
6:45先返到屋企 ~
friday 要表演啦 ~ 有d擔心 , 話曬都係第一次係mst 既 hall 個道表演呀 !
希望果日有好既表現 ~ 唔好企唔揾啦!
記住要保持笑容, 如果唔係鄭記一定殺左我ga ~
今日好cool 呀!重有D cold tim !
今日上中文堂個時 , 鍾老師叫我地寫對偶句係預習&筆記簿個杜.
因為我後面果個寫D字太樣衰 , 俾老師話
點知佢話 :筆記係我睇ga 姐 , 我睇得明咪得囉 !
於是老師就用佢最嚮亮既voice 話: stut up !!!!!
全班同學都唔出[sand] , 好恐怖唷 !