終於比哂賽啦
我呀媽日日都問我 幾時比完 =="
其實都唔係好多日姐
東方舞
印尼鼓雖然得甲
但係係我心目中已經優左啦 !
係d "印尼呀姑音樂" 累事
你地做得好好 patten 好齊
黎巴嫩優左
多得d表情鬼馬既男仔 ^^
步姐好靚 rbk 仲靚 >v<
3人舞 甲
但係比起平時 你地已經超水平啦 ~ 好
黃bur 獨舞
丁丁話跳得好差 ?!
奔向草原
我地係草 跳蒙古舞既草
綠色眼影好似蛇妖 ( 我覺得姐 xd )
我襯"蛇妖妝" 多過"東方舞妝"
係後台影相 邊個有相記得sd 番俾我呀 ><
係台邊等個陣
不停傾計 -> sister fishball jo
發現一隻舞件衫mix 左 召喚& 向天鼓 -> 召向天 / 向天喚 .........
仲見到周杰倫 tim ^.^
比賽一開頭就錯左啦 遲左出 大家既拍子錯哂
之後個d 就正常番
但係呢個錯唔抵原諒 開頭係唔應該錯ga !!
所以步姐講得岩 我地唔值得攞優ga
丁丁其實係好人黎ga !!
大家會慢慢發現 ^^
記得奔向草原比賽前一日
佢見到我地練到好頹 為左鼓勵我地呢班蒙古青 & 靚草 俾心機練舞 請我地廿幾人食飯 >v<
今年校際比賽完左
result 咁差 之後有咩演出or 比賽既機會都唔多得去邊
今年都仲有d高form 係度
下年就 .........
唔通要人鬧先得 ?!
|