Cursor by www.Soup-Faerie.Com
hoitung15
暱稱: 彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+A
anna媽
Candice
Elok
E拎
Helena
IVY
Katie
kay
kim kim
long 為
MANCHI
Miss Lau ~
Rinky
ROBER
siki
Tina
yukisite
步姐
咸水角
柯碌
趙子
豬豬
CHATBOX

最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 144
今日人氣: 16
累積人氣: 14148
2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


2008-02-16 分類: 未分類

我知我好懶  冇打勁多日

但係都冇咩人睇 所以唔緊要  xd

 

 

 

岩岩睇完 " 鐵打 "

個人話我拉親d筋wo

叫我休息下 

其實都痛左好奈ga 啦  

最大既問題係痛 & 行動緩慢 

好彩有一對 40 號既返學鞋姐  ( 因為隻腳腫左 )

 

christy & jojo 真好     我愛你們

好彩dance team 唔洗練舞住  可以慢慢等隻腳好番 ^^ 

天父對我真不錯 

 

 

 

今朝  daddy 問左我一個問題 :

問  :  如果有一日 , 因為隻腳而以後都跳唔到舞 , 你會點 ?

我  :  如果真係咁  ,  我都會跳   xdd 

 

講真 

如果有一日我真係跳唔到舞

我一定會好唔開心    i'm sure

但係我為左自己健康   可能會選擇唔跳都唔定  =]

 

 

 



2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


2008-02-04 分類: 未分類

終於比哂賽啦

我呀媽日日都問我 幾時比完 =="

其實都唔係好多日姐

 

 

 

東方舞

 

印尼鼓雖然得甲

但係係我心目中已經優左啦 !

係d "印尼呀姑音樂" 累事

你地做得好好  patten 好齊

 

黎巴嫩優左

多得d表情鬼馬既男仔 ^^

步姐好靚   rbk 仲靚 >v<

 

3人舞 甲

但係比起平時  你地已經超水平啦 ~  好

 

黃bur 獨舞

丁丁話跳得好差 ?!

 

 

 

 

奔向草原

我地係草  跳蒙古舞既草

綠色眼影好似蛇妖  ( 我覺得姐 xd )

我襯"蛇妖妝" 多過"東方舞妝"

係後台影相   邊個有相記得sd 番俾我呀  ><

係台邊等個陣

不停傾計  -> sister fishball jo  

發現一隻舞件衫mix 左 召喚& 向天鼓  -> 召向天  /  向天喚  .........

仲見到周杰倫 tim ^.^

比賽一開頭就錯左啦  遲左出   大家既拍子錯哂 

之後個d 就正常番

 但係呢個錯唔抵原諒  開頭係唔應該錯ga !!

所以步姐講得岩  我地唔值得攞優ga

 

 

 

 

丁丁其實係好人黎ga !!  

大家會慢慢發現 ^^

記得奔向草原比賽前一日

佢見到我地練到好頹   為左鼓勵我地呢班蒙古青 & 靚草 俾心機練舞  請我地廿幾人食飯 >v<

 

 

 

 

今年校際比賽完左

result 咁差  之後有咩演出or 比賽既機會都唔多得去邊

今年都仲有d高form 係度

下年就 .........

唔通要人鬧先得 ?!