一早d 人黎巴嫩
我 , jojo , yuki 好偉大咁幫手執印尼鼓
d 人冇反應ga
雖然我f.1 個時都係咁
而+終於明白當時d 姐姐係幾無奈
反排
mona 話跳左7次
其實唔算好多次姐
想當年康定跳得仲多
"最後一次" x n次
10/1 比賽啦
但係好似有好多野未掂咁
茉莉情懷
比前日好好多啦
但係仍有大量進步空間
硬係好似跳我怪怪地咁
蒙古
跳得個dd
但係都錯 =="
放左之後留低吹水
christy 加油呀 >v<
之後同 mona , jojo , christy , 燊燊 食甜在心
之後番屋企
功課呀功課 .....
擔心下年ge dance team
唔知可以排d 咩舞呢
俾心機練舞 *
|