今日番去訓蒙古
我愛蒙古舞
丁丁比我f.1 個年進步得多
蒙古好靚呀 >v<
排緊位啦
我一定要俾心機跳好隻舞
( 因為件衫好靚呀 >v< )
d 男仔好勁呀
好型呀 >v<
俾心機考試
俾心機學舞
俾心機跳舞
......................
近日
蜜蜂經常到 3c 既課室
昨日 1 堂有3隻
今日
係最重要既 rsc test 個陣又黎
仲要黎我個邊
我寫寫下
眼角見到一隻黃色ge 野 flying near me
之後係我ge 左邊有噏噏聲
蜜蜂黎啦 ~
搞到我差d 做唔哂份卷呀 ><
lunch 後
CR 分享詩歌
bobo 個首好正
個個一齊附和 >v<
又到月尾喇
調位 ?!