一大早班務
講 pinic d 野
冇咩人 BBQ
因為大家都怕煩
maths
好彩未派卷姐
我一定唔合格ga 我知
我俾 a b c 搞到頭都大埋
唉 ~
geog
冇人知佢講緊 notes 既邊度
個個眼光光 @_@
va
畫人象
唔識畫佢隻手
個人跳 ballet 既
我識做隻手 但係唔識畫
失敗 ....
lunch
have lunch with miss lau & mrs cheung
3c 坐哂易記
哈哈
重差d 遲到tim
chin
要背詞 wo
個個都唔熟
於是打眼色一齊講慢 d
好齊 ga 我地
但係慢得好離譜 =="
eng
listening time
畫下公仔就過左 2 堂 lu
派 dict
錯埋 d 無聊野
好唔抵 ><
放學
mmlc flash & vb time
flash 完成左喇 .... yes ^o^
唔該幫過我 ge 人
ma 煩哂
vb 遲d 再算吧 ~
yeah *
聽日 dance team .... osh *
哈囉喂黎喇 ~
我係冇憺鬼 ......
|