今日7:15 到左大埔墟
又唔想食早餐bo
於是好無聊咁行左去錦石個邊
行到差唔多到 mona 屋企
audrey 一個電話打黎
" 今日我 , mona 同 rbk 都唔番呀 ! 幫我地請假呀 ! "
驚訝 -__________-
得番我同內傷2個 =="
我地一齊行番去
練舞
反排 x n
黎巴嫩 x1
波蘭 x1
miss 又改哂隻排鼓喇
洗腦似的
但係未排位
選聯絡
long 為 , 燊燊 & 我
之後跳左幾次排鼓 就開始hea 啦
個個都練 D xx 翻
我又唔夠憺試 =0=
點算好呀
哈囉喂黎啦 ~
我係冇憺鬼 
|