| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 冇驚冇險 又過一天 |
分類: 未分類 |
今朝一早番去彩排 short talk
行行下勁大雨
溼哂
呀 sir 請飲野
練完一次之後就去左會議室準備喇
好驚
好在正式個陣冇 "口疾疾 "姐
成功 *
之後上堂
自閉....
放學
dance team
反排又衰左喇我
死喇 點算好呀 
波蘭
哈哈 ......
le dom ........
黎巴嫩又唔記得
波蘭又唔掂
反排重死
唉 
突然諗起
mona 陪我等車個陣
有個好可愛 ge 小朋友向住mona 講 :
pat pat 
笑到我地呀.......
|
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| 2007-09-29 |
分類: 未分類 |
今日dance team
練左新舞 & 土耳其
土耳其排左 d d 位喇
冇係就未choose 人
唔知有冇份呢
我好鍾意新舞ga
但係又冇我份 TvT
重有反排都有練過
我地跳得勁差
唔掂呀 ><
miss 丁 又排舞喇
蒙古舞
佢都唔跟音樂ge
唔識呀 =="
放左之後
教反排
我一直都跳錯左
而加識ga la
雖然跳得唔靚
之後去左 red forest 食野
share with jojo
埋單個陣
見到謝安琪 , 張繼聰 同搵呀B
呀B 好cute 呀
之後番home lu * |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 128 | »
|