今日又要跳舞
但係我好樂意咁做 ^^
唔跳舞我會好無聊ga
一早番去練土耳其
番左9 個人
10個都冇
有冇搞錯呀 !!
大家係度廢 hea
練完同 anna , christy 去左紅樹林食 lunch
跟住同 anna 番去熱身
我地拉左 1 個鐘頭筋 =="
因為早左 , 冇計
2 :00 miss 丁落黎同我地練左一次
劉老師就黎左喇
佢叫我地跳一次 , 佢再執動作
ending ~ tina 托舉失敗
從高處跌落地
好彩佢用手落地唔係個頭姐
嚇死我地
劉老師不停幫我地執動作
特別係男 , 女仔 ge 跳躍動作
同埋講清楚 d 拍子咁
突然 , miss 丁話跳俄羅斯
可能要出個wo
我同 anna 唔識ga ma
咪冇入位 lo
佢就講 :
唔識就冇得去 beijing gala
呢句野到底蘊藏住咩意思呢 ?
劉老師走之前
換左件靚衫
同我地影大合照
劉老師真係好靚呀 ^^
老師走左
我地換衫喇
d 女仔衝去換衫
d 男仔又衝埋入去
結果俾我地女仔成功霸佔左換衫既地方
哈哈 ^o^
聽日放鎊喇
希望所以 dance team 既 f.5 同學可以顺利歸來 * |