昨晚番黎HK
好唔捨得貴州
呢8日真係好好玩 , 好開心
重開心過上次既 成都之旅
17/7
我同MONA 一齊搭巴士去機場
愈上愈多MST人
我地係HK 機場出發前
係離境個字頭面影集體相
跟住就上plane lu
我同mona 坐
我坐窗口坐
mona 坐中間
佢隔離係個呀伯
個呀伯冇啦啦不停咁咳嗽
驚死人咩
跟住食 plane 餐
勁難食
特別係個件 " 火麻仁檸檬蛋糕味糯米糍 "
都唔知咩黎ge
個樣似雷沙湯圓
但係係火麻仁檸檬蛋糕味 ge =="
只能用 神奇 兩個字黎形容
食完就落機個陣
個呀伯問 mona 我地去貴州做咩
mona 唔知佢講咩
好彩我聽到 救左佢一命
哈哈
落機之後就去酒店喇
個然係 4 星級 wo
好靚呀 >v<
我同 mona 係尾room
入到 room 之後
兩個人一齊發 din ^^
18/7
去左睇 黔靈山 , 弘福寺 & 甲秀樓
影左相
冇咩其他 lu
19/7
係 貴州大學藝術學院舞蹈系學習 苗族舞
栗老師教我地
佢 ok 靚女喇
好好.... 瘦
佢跳舞好靚
跳d 動作勁自然
我地跳極都係怪怪地
miss栗 好好人
我地跳極都未如理想
搞到 miss 栗 有d 發火
但係佢都好用心咁教我地
上午學完d 動作
下午就開始排位喇
我跳得好差
呢d 就係 高form & 低form 既分別喇
20/7
上午執舞
d 手臂勁痛
第一日都冇野ga
一訓醒就發現我隻手唔多動到
個個 hea 跳
lunch
係大學 canteen 食
飲 orange juice
同miss 同枱食飯
miss 幫我地張條魚起骨
好好人
條魚勁好味
miss 丁幫人揼骨
d 人叫哂救命
一定好痛
下午
keep on 練舞
練到咁上下
就同 miss 栗影相留念
諗住夠鐘唔洗再跳喇
點知miss 丁記得 miss 栗講過再跳一次
結果又要跳多次喇
攰死 , 痛死
21/7
去 希望小學
一開始
學校就有個升旗典禮
跟住就叫我地同 d 學生傾計
我地同幾個 6 年級 ge 一齊傾計
傾下佢地叫咩名
幾歲 ~ (13歲ga la 我地大佢地一年咋 )
佢地番學要幾奈
我地重叫佢地教我地貴州話 tim
本來好地地 ge
點知呀冰一入黎
送左隻錶俾一個女仔之後
d 人就走哂過去呀冰度
我地就無奈地唔知做咩好
影下相咁
跟住同佢地一齊上堂
4年級 學緊我地 form 2 既 " 桂林山水"
佢地記得哂課文內容ga
好勁
走之前
不停搵人影相
我地要走個陣
佢地都好唔捨得咁同我地揮手
呢個探訪好有意義
好開心
22/7
轉左酒店
雖然間 room 咁靚
但係佢ge canteen 係 "A級單位"
之前個間酒店係 "C級單位"
我地食ge 早餐好左好多
之後去左苗寨
要飲 12 杯難路酒
好難飲呀
入到去睇表演
一開始就 ~ 敬酒舞
又要飲 t^t
跟住買野 , 行山
miss 丁畏高
黃 bur 救 "美"
我地整班人搭 showder 行一段好幼既山路
lunch
係個度食
用酒洗碗
見到有人係河到玩水 ~ 全祼
跟住去左新體育館
同 d 著住民族衫ge 人影相
dinner
黃生請食黃色 ge 西瓜
跟住就番酒店 lu
23/7
去睇 黃菓樹大瀑布
去左數生步
但係我冇許願 ><
跟住去左水簾洞
玩到溼哂
跟住再睇左一個唔知叫咩名ge 瀑布
見到有孔雀係路邊
佢突然大叫
我地整班人一齊 : 嘩
嚇死哂
走個陣
見到一隻孔雀係棵樹上面 fly 落地
又嚇一嚇
佢重要大叫
哈哈
再嚇多一嚇
dinner
d 人唔知發咩 din
玩番d 低能game
eg . 黑白
黑芝麻 白芝麻
bo ca ca
24/7
去文昌閣
冇野睇
只係影下相咁
lunch
d 人又敬酒
又飲la
有咳藥水味
嘔 ~
跟住就去買手信
之後就坐 plane 番黎lu
今次呢個 trip 好好玩 , 玩得好開心
學左隻苗族舞之外
去左貴州 ge 旅遊點
又去左希望小學
親身體驗到貴州人ge 生活
同d form 1 熟左好多
總之得到好多野啦 *
|