Cursor by www.Soup-Faerie.Com
hoitung15
暱稱: 彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+A
anna媽
Candice
Elok
E拎
Helena
IVY
Katie
kay
kim kim
long 為
MANCHI
Miss Lau ~
Rinky
ROBER
siki
Tina
yukisite
步姐
咸水角
柯碌
趙子
豬豬
CHATBOX

最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 144
今日人氣: 26
累積人氣: 14061
2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


練舞 分類: 未分類

今日返 mst 練召喚

我呢d 第3後備

都唔知做咩好

又唔係好熟

正確黎講係 28/7 岩岩學識咋

咪以為我識先得ga

 

4,5 丁人跳召喚

強吧

結果

我 & anna 媽 俾 miss 話

話我地冇 召喚個隻 feel 喎

我地呢d 第3後備

有分去 ge 機會率都唔知有冇10 %

話就話人選未定

但係變動機會都唔大喇

所以我都打定輸數

至在番去運動下咁

 

 

諗番同 d 高 form 比

都係算喇

 

我會盡力跳 ge

 

 



2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


貴州之旅 分類: 未分類

昨晚番黎HK

好唔捨得貴州

呢8日真係好好玩 , 好開心

重開心過上次既 成都之旅

 

17/7

我同MONA 一齊搭巴士去機場

愈上愈多MST人

我地係HK 機場出發前

係離境個字頭面影集體相

跟住就上plane lu

我同mona 坐

我坐窗口坐

mona 坐中間

佢隔離係個呀伯

個呀伯冇啦啦不停咁咳嗽

驚死人咩

跟住食 plane 餐

勁難食

特別係個件 " 火麻仁檸檬蛋糕味糯米糍 "

都唔知咩黎ge

個樣似雷沙湯圓

但係係火麻仁檸檬蛋糕味 ge =="

只能用 神奇 兩個字黎形容

 

食完就落機個陣

個呀伯問 mona 我地去貴州做咩

mona 唔知佢講咩

好彩我聽到   救左佢一命

哈哈

 

落機之後就去酒店喇

個然係 4 星級 wo

好靚呀 >v<

我同 mona 係尾room

入到 room 之後

兩個人一齊發 din  ^^

 

 

 

 

 

 

18/7

去左睇 黔靈山 , 弘福寺  &  甲秀樓

影左相

冇咩其他 lu

 

 

 

 

19/7

係 貴州大學藝術學院舞蹈系學習 苗族舞

栗老師教我地

佢 ok 靚女喇

好好.... 瘦

佢跳舞好靚

跳d 動作勁自然

我地跳極都係怪怪地

miss栗 好好人

我地跳極都未如理想

搞到 miss 栗 有d 發火

但係佢都好用心咁教我地

上午學完d 動作

下午就開始排位喇

我跳得好差

呢d 就係 高form   &    低form 既分別喇

 

 

 

 

 

 

20/7

上午執舞

d 手臂勁痛

第一日都冇野ga

一訓醒就發現我隻手唔多動到

個個 hea 跳

 

lunch

係大學 canteen 食

飲 orange juice

同miss 同枱食飯

 miss 幫我地張條魚起骨

好好人

條魚勁好味

 

miss 丁幫人揼骨

d 人叫哂救命

一定好痛

 

下午

keep on 練舞

練到咁上下

就同 miss 栗影相留念

諗住夠鐘唔洗再跳喇

點知miss 丁記得 miss 栗講過再跳一次

結果又要跳多次喇

攰死 , 痛死

 

 

 


 

 

21/7

去 希望小學

一開始

學校就有個升旗典禮

跟住就叫我地同 d 學生傾計

我地同幾個 6 年級 ge 一齊傾計

傾下佢地叫咩名

幾歲  ~ (13歲ga la  我地大佢地一年咋 )

佢地番學要幾奈

我地重叫佢地教我地貴州話 tim

本來好地地 ge

點知呀冰一入黎

送左隻錶俾一個女仔之後

d 人就走哂過去呀冰度

我地就無奈地唔知做咩好

影下相咁

 

 

跟住同佢地一齊上堂

4年級 學緊我地 form 2 既 " 桂林山水"

佢地記得哂課文內容ga

好勁

 

 

 

走之前

不停搵人影相

我地要走個陣

佢地都好唔捨得咁同我地揮手

 

 

呢個探訪好有意義

好開心

 

 

 

 

 

22/7

轉左酒店

雖然間 room 咁靚

但係佢ge canteen 係   "A級單位"

之前個間酒店係 "C級單位"

我地食ge 早餐好左好多

 

之後去左苗寨

要飲 12 杯難路酒

好難飲呀

入到去睇表演 

一開始就  ~  敬酒舞

又要飲  t^t

 

 

跟住買野 , 行山

miss 丁畏高

黃 bur 救 "美"

我地整班人搭 showder 行一段好幼既山路

 

lunch

係個度食

用酒洗碗

見到有人係河到玩水 ~ 全祼

 

 

 

跟住去左新體育館

同 d 著住民族衫ge 人影相

 

 

dinner

黃生請食黃色 ge 西瓜

跟住就番酒店 lu

 

 

 

 

23/7

去睇 黃菓樹大瀑布

去左數生步

但係我冇許願 ><

跟住去左水簾洞

玩到溼哂

 

跟住再睇左一個唔知叫咩名ge 瀑布

見到有孔雀係路邊

佢突然大叫

我地整班人一齊   :  嘩

嚇死哂

走個陣

見到一隻孔雀係棵樹上面 fly 落地

又嚇一嚇

佢重要大叫

哈哈

再嚇多一嚇

 

dinner

d 人唔知發咩 din

玩番d 低能game

eg . 黑白

       黑芝麻 白芝麻

      bo ca ca

 

 

 

 

 

 

24/7

去文昌閣

冇野睇

只係影下相咁

 

lunch

d 人又敬酒

又飲la

有咳藥水味

嘔 ~

 

跟住就去買手信

之後就坐 plane 番黎lu

 

 

 

 

 

今次呢個 trip 好好玩  , 玩得好開心

學左隻苗族舞之外

去左貴州 ge 旅遊點

又去左希望小學

親身體驗到貴州人ge 生活

 

同d form 1 熟左好多

 

 

總之得到好多野啦 *