期待已久既 523 黎啦
一放學
yoho 買三文治
跟住就上車去牛池灣喇
去到
要穿過個街市
有個路人 :
咁熱重著冷衫 !
無奈 =="
去到就入左文娛廳
好大
個個換鞋練 opening
我地通過一道 " 秘密通道 " 去舞台
個台四四方方
夠深但係就唔夠闊
不過都冇計
超跳 ~
跳完 opening
就跳paper plane
康定
阿里郎
跟住總彩排
睇校友跳舞
好正ar
好勁
同我地冇得比 ~
搞掂就放 lunch
我地要係 corridor 食 lunch
文娛廳唔俾食野
個個出哂去corridor
坐係 d 橫chair 度食
都幾似露宿者
食完
返入去化妝
準備演出喇
opening 先
開始個陣
我有d 抽筋
我就係等既時候拉下筋喇
開始啦 :
歡迎.......
........
我地以為 opening
點知係 bo movie 先 ga
我地入返哂去
bo 完
真係出黎喇
跳跳跳
個向天鼓唔多穩
我好驚上唔到
但係免強上到
驚死 ~
喊月亮
前面個d ok 喇
但係個轉就 ma ma 地
我知道自己轉到 唔知去左邊
唉 ~
段 jass
算係咁啦
我諗會幾齊ge
係stage 上面
見到好多熟悉ge 面貌
跳完 opening
就返去換康定
個頭飾好重
彩排個時試過鬆左 tim
so 我用左好多clips
演出
我有笑ga
其他人都有
我上shower 個度
終於得左喇
彩排個陣到會 "sir " 返落黎
好彩冇事
跳完隻跳
d 觀眾拍哂手咁
好有成功感 ^^
跟住好快上去換阿里郎
6 min
要搞掂好哂
去 standby
於是
唔洗換 阿里郎 ge
就幫手
我比好多人一齊施暴
好變態呀
有份個 d 就知咩事
阿里郎
大至上冇問題
我睬到自己件衫一次姐
已經好難得喇 ~
跳完返去攞ticket
去睇舞
第得一隻咁大把
$80 就咁冇左 lu
睇左 一段movie
miss 對我地所講ge 野
我 touching 呢 *
上返去準備ending
ending
個個一齊唱
101 首歌
好好聽
我地重係miss , miss丁 面前示愛 tim
" miss , miss丁 , 我愛你 "
有動作ge
我地 mst 既學生真係好有創意
d 動作好正
我地示愛
令到 miss 喊 tim
證明我地係 miss 心目中有幾重要呢
我地影大合照
大家都好開心
mst dance team
30 歲生日快樂呀 !
今次呢個 party 係我覺得最開心既
多謝各位
冇你地 就冇呢個party
難忘回憶 *
最重要既係 miss , miss丁
冇你地 就唔會有我地呢班舞蹈員
多謝 * |