Cursor by www.Soup-Faerie.Com
hoitung15
暱稱: 彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+A
anna媽
Candice
Elok
E拎
Helena
IVY
Katie
kay
kim kim
long 為
MANCHI
Miss Lau ~
Rinky
ROBER
siki
Tina
yukisite
步姐
咸水角
柯碌
趙子
豬豬
CHATBOX

最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 144
今日人氣: 19
累積人氣: 14097
2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


迪迪尼 分類: 未分類

昨天

我好衰錦唔返跳舞,

同 yoho , 賓賓 & 何慧盈 去disneyland

多謝 yoho 幫我地錦多

平左好多 ^^

 

我地約好左8:30 去昌運食早餐

賓賓 & 我到左

何慧盈 遲左dd

yoho 住得最近  , 但係最遲黎

我地食完野就搭車

yoho 好驚唔記得落車

想按左鐘先

但係自己又唔想按

於是叫左賓賓去

好野呢

落左車

我地再搭R22 去disneyland

去到門口

賓賓唔知咩事

冇啦啦講 :

"死啦 , 我好興奮 , 好開心呀 ! "

好好笑

 

我地係門口影左好多相

因為要等tickets

冇野做呀ma

等到有tickets 就入去啦

 

 

我地去玩space mountine

UFO

巴斯光年射槍

我玩到 L-4

好勁 ~ 呵呵

 

 

跟住去玩木馬

咖啡杯

同大公仔影相

再去睇3D 立體電影

17號seat

係中間

d 水好濕 =="

 

 

去睇獅子王慶典

d dancers 跳得好好

令我好有衝動去做 dancer >v<

賓賓錄影左個d

一定要sd 返俾我

then

去坐船玩 "亞馬信河"

多左d食人魚

好得意ga

最後有 水 & 火 大戰

好勁

但係d 人就濕哂 lu

 

 

去火箭餐廳食野

食左雞翼 & 著條

重有一杯好好味

有星星既士多啤梨新地

好大杯

好好味

d 雪糕好滑

第一次食到錦好味既雪糕 *

 

 

我地又去玩 " 磁車天地 "

好好玩

我坐紅色既 5號 車 ~

最型 , 最靚個架

yeah ~

 

6 點到啦

我地就去買野

賓賓一見到mickey & minnie 既野

就影相 =="

 我最後買左一枝筆 , " 軟糖 " & 一個襟章

再同個人換左個 mickey 襟章

靚 !

 

買完

冇睇煙花就走啦

我地等車個陣睇煙花

搭 R8

上到車

賓賓終於忍唔住要攞 d 野出黎睇 :

" 大家一齊欣賞下呢本錦靚既簿啦 ! "

跟住佢又話"好想發顛呀!!"  "都係唔好住..."

重有不停望住佢枝 mickey 糖

想食又唔捨得食

 

 

返到大埔

我 , 賓賓 & yoho 去食吉野家

食完就返屋企lu ~

 

玩得好開心 *



2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


跳 . 跳 & 跳 分類: 未分類

今日返到去

miss 就話跳向天鼓 , 

跳完又跳阿里郎

再接住跳向天鼓 & 康定

我就一直跳 ,

好勁

all wet

 

土耳其 教完啦

下次開新舞

 

練 23/5

執康定 & 阿里郎

再執向天鼓 & hip - hop

再學喊月亮

我個 " gin " 唔得

唔可以一面落腰一面拍手

點算

我唔想冇得跳 T^T

條腰已經唔屬於我

疼都呀媽都唔應得 >_< "

 

跟住就走啦

我地去仙跡岩食

mona 走先

我,yoho & erica 去買糖

再同yoho 行返去大中

跟住返屋企 lu