昨天
我好衰錦唔返跳舞,
同 yoho , 賓賓 & 何慧盈 去disneyland
多謝 yoho 幫我地錦多
平左好多 ^^
我地約好左8:30 去昌運食早餐
賓賓 & 我到左
何慧盈 遲左dd
yoho 住得最近 , 但係最遲黎
我地食完野就搭車
yoho 好驚唔記得落車
想按左鐘先
但係自己又唔想按
於是叫左賓賓去
好野呢
落左車
我地再搭R22 去disneyland
去到門口
賓賓唔知咩事
冇啦啦講 :
"死啦 , 我好興奮 , 好開心呀 ! "
好好笑
我地係門口影左好多相
因為要等tickets
冇野做呀ma
等到有tickets 就入去啦
我地去玩space mountine
UFO
巴斯光年射槍
我玩到 L-4
好勁 ~ 呵呵
跟住去玩木馬
咖啡杯
同大公仔影相
再去睇3D 立體電影
17號seat
係中間
d 水好濕 =="
去睇獅子王慶典
d dancers 跳得好好
令我好有衝動去做 dancer >v<
賓賓錄影左個d
一定要sd 返俾我
then
去坐船玩 "亞馬信河"
多左d食人魚
好得意ga
最後有 水 & 火 大戰
好勁
但係d 人就濕哂 lu
去火箭餐廳食野
食左雞翼 & 著條
重有一杯好好味
有星星既士多啤梨新地
好大杯
好好味
d 雪糕好滑
第一次食到錦好味既雪糕 *
我地又去玩 " 磁車天地 "
好好玩
我坐紅色既 5號 車 ~
最型 , 最靚個架
yeah ~
6 點到啦
我地就去買野
賓賓一見到mickey & minnie 既野
就影相 =="
我最後買左一枝筆 , " 軟糖 " & 一個襟章
再同個人換左個 mickey 襟章
靚 !
買完
冇睇煙花就走啦
我地等車個陣睇煙花
搭 R8
上到車
賓賓終於忍唔住要攞 d 野出黎睇 :
" 大家一齊欣賞下呢本錦靚既簿啦 ! "
跟住佢又話"好想發顛呀!!" "都係唔好住..."
重有不停望住佢枝 mickey 糖
想食又唔捨得食
返到大埔
我 , 賓賓 & yoho 去食吉野家
食完就返屋企lu ~
玩得好開心 *
|