| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
| 優勝者表演既美好回憶 |
分類: 未分類 |
第一次去優勝者表演
lunch 要練舞
係個陣
我先知我要著康定衫上台攞獎
個個都知
係我唔知=="
冇人話過我聽
跟住上F.P.
then 去睇 羅密歐&茱麗葉
要去優勝者表演既就坐最後
見到返黎溫書既映君
我地坐錦後
咩都睇唔到
好彩我地坐到3:00 就走
咩都冇睇過
只聽左一首歌
搭車去沙田大會堂
去到就換衫
化妝
去 stand-by
彩排個序幕
我地第一隊出
企左勁奈
重要做兩次
我 , rober & 黃bur
雖然做埋同一個動作拉腳踝
哈哈
完成後
我地就返去換衫
康定個頭飾好重呀
攞完, 就走啦
點知唔記得左rober
我地馬上行返轉頭 ^^
跟住去大堂影相
影完就返去換返阿里郎
康定個頭飾搞到我個頭亂哂 TwT
係toilet 有事發生
放心
我唔會講ge
跟住d高form 係到影相
" 阿里風暴 "
好好笑
笑到唔記得落去 stand-by
出場啦
好黑
差d cake 親
去到跳完
林內傷話我知
我地好唔齊
喔噢 ~
跟住極快錦換衫 & 整頭
再搭車返大埔
好好玩既一個演出
|
2007 年 4 月 16 日 星期一  |
| 險 ~ |
分類: 未分類 |
今日放假後第一日返學
好眼訓 @@
mona 個新look
一個字 : OH ~
music
數白籃
PTH
an , en ,ang , eng , ong
scj
派 test
ok 啦
可以好d
寫錯寫扣6分
心疼
睇左一段movie
cut 牛眼
嘔心 @@
maths
指數記數法
lunch
練阿里郎
得我一個form 2 女仔
好陰公
多謝 yoho 陪我
chin
白楊禮讚
eng
對 ws & book
ER
聽人地 present
唔係睇書
好yeah ~
放學
同yoho 行返屋企
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 128 | »
|