| |
|
講返昨天
我地2c 去大美督 bbq
好本來唔去ge
俾人屈左去 ==
約左 10:30 新達留下等
我10:25 到左
見到大部分人到左
等等下
見到 christy
唔知佢做咩啦
我諗去街街掛 ^^
點完名
我地就去搭巴士啦
我地26人+ miss lau 坐哂上層
有4個人去左個度ba 爐
去到就透爐
d男仔好快得左
燒左一陣我地先得==
我地個火好細
我唔係食左好多野咋
食左3塊bread
食左d d 其他野錦啦
我地食餘左3袋雞wings
siu bo 多得你唔少
siu bo 重燒左4盒雞 wings & some 牛排 , 豬排
話玩遊戲"舒"左要食
好poor
食飽飽
我地去左水壩個度ge空地玩
玩左 " 心臟病 " , "2人3足踩balloon " & " 包剪x"
好好玩
"2人3足踩balloon "
用"象跟"
有自選 partner 板 & 男女混合板
我同莊
第二次 男女混合
我地企一男一女兩行 , 頭尾一組
我同黃 chak ming
我地睇到 leo 既 3 連環
就用 4 連環
哈哈
太勁啦 !
speed佬 同 jastmine ,
蕭寶同 eddie ,
肥雞同ivy ,
vivian 同 crazy
我地去攻vivian 同 crazy
crazy 次次都大聲嚇人
重有個小朋友黎玩
踩人地個 balloon
笑死 ~
" 包剪x"
我地分兩組
each of us 一個 number
我係 no.17
我同candy 猜
我win ^^
最正係 funny 同 steven 猜
全班起hon
玩到 5:00 到啦
我地就搭返巴士走la
d 人就逐站落車走lu ~ |
|