| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 14 日 星期三  |
情人節 ~  |
分類: 未分類 |
今日係情人節 ,
我冇情人 =="
但係有一班好朋友陪我過 ^^
重有好多朱古力 tim !
好似有 27 粒到 la ~
多謝哂所有俾左朱古力我既人 *
一返到 mst .
個個都玩送朱古力遊戲 ,
你送俾佢 ,
佢又送返俾你錦 ^^
我都收到唔少 ,
好開心 *
放學
dance team 檢討會
有野食
有野睇
有野聽
正 !
聽左 d 高 form 講既野
明白
我會好好記住 ge
放心
我要跳好 d 舞 ~*
then
睇帶
隻隻都睇
一邊睇 一邊食野 ^^
miss sing ka po d 雞翼好好味 ar ~
多謝哂 !
睇完康定 ,
覺得好似唔係好好咋 bo
好多野可以再好 d
不過都過左去 la ,
算 la
MST 既舞蹈組永遠是最好既 *
我愛舞蹈組 *
睇到 6:30
我地就走 la
唔想太遲返屋企 ar ma
dinner
成家人去左打邊爐 ,
好味~ 好味~
|
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
好玩 ar ~  |
分類: 未分類 |
今日
eng
做ws
scj
講project
講左 d history of 啊波羅幾號
中史
宋朝~
maths
做數
做得好慢 ~
lunch
睇人跳繩
choir 練歌
assb
係課室睇直播
唱歌個陣好好笑 ^^
F.P.
唔洗上 paths
勁開心
傾下學生 & 校長交流會講 d 咩喎 ~
then 放學
egg falling
勁好玩
我地個組整左隻 " 膠飲管蛋 "
我地 cut 開 d 飲管 into small pieces
痴哂係個蛋周圍
再 bao 膠紙,
痴到實一實
我地再cut paper 條
整 chau 佢地
放係一個 paper dau 道
再放隻蛋係中間
protect 隻蛋
點掉都唔難la
最後用一張大報紙 bao 住所有野
再 bao 膠紙
then make a 降落傘
finish ~*
我地第一次放落去
放得太近
失敗左
重有個降落傘唔係好得
so amy & ivy 去整好佢
第二次放
好好ar
放正係 100 分個道
佢地要整開黎睇
一 cut 開
嘩 !
d paper 條 fly 哂出黎
佢地勁 suprise ~ 哈哈
再整開個層 " 飲管膠 "
佢地 cut 唔到 ,
因為我地整得太實la ~
ivy cut 開
可能係個陣整到隻蛋
但係唔緊要
隻蛋本身冇事 ge
錦就證明左
飲管痴蛋法係有用ga la
嘻嘻 *
下次再有錦ge比賽
我地一定會 win 既 !
oush *
egg falling 好好玩 ar * |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 128 | »
|