Cursor by www.Soup-Faerie.Com
hoitung15
暱稱: 彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+A
anna媽
Candice
Elok
E拎
Helena
IVY
Katie
kay
kim kim
long 為
MANCHI
Miss Lau ~
Rinky
ROBER
siki
Tina
yukisite
步姐
咸水角
柯碌
趙子
豬豬
CHATBOX

最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 144
今日人氣: 9
累積人氣: 14175
2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


放假 ~ 愉快 分類: 未分類

今日放假 ,

我約左 yoho & 何慧盈

12:45 到啦

係大埔中心

我地有一件好重要ge事要做 ar >v<

就係為左呢件事 ,

我地就 hei 左一日啦~

 

6:00 到啦

mona 又黎埋

一齊 hei 啦

我同mona 食左 d 野

就一齊行去富亨啦

我返屋企 ,

佢去跳舞

 

我地今日行左好奈

但係係值得 ge

希望你到時會開心喇 *



2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天


2007-02-27 驚訝 分類: 未分類

26/2

今日上左第一堂之後 ,

就去左 sac 練歌 ,

唔洗上堂 , 哈哈 ~

我地 choir a & choir b 今日都要比賽

choir b 既係上午 ,

可以走好多堂 ,

好開心 ~

我地一去到 ,

等左15 mins 先入場 ,

一入去竟係 cpu 唱 la

佢地唱得好過我地好多 ,

年年都係佢地攞第一 ,

我地都唔抱太大希望

我地成績 ..... 76

算係錦 ga la

下年再努力 d 啦各位 !

返到大埔已經係 1 :05 啦 ~

遲左放 lunch ,

搞到我地好趕 ,

跟住返去 mst 上埋最後個三堂 ,

jessica 就好啦 ><

走哂第二至九堂 ,

真 happi 唷 !

 

27/2

今日 ,

music 堂

黃諾行做分享 ,

彈 piano

真係人不可以貌相呢 ~

chin ,

范太黎上左一堂 ,

佢教得好 ar

第二堂由 miss lee 上

范太唔講 ,

我地都唔知佢姓 lee ^^

miss lee 講講下書

講左一句野 ,

好好笑:

" 忘記食波餅的那一刻 "

佢講得好好笑 >0<

 

放學 ,

唔想錦早返屋企 ,

同 yoho & 何慧盈 去大埔中心行街街 .

好開心

跟住同 yoho 玩左一個好好玩 ge 遊戲

" 鬥快行返屋企 "

好玩ar

yoho 書左 , oush *

聽日有人請飲野 !

 

 " 一分、一秒、一點、一滴:你我踩在時間的鋼索上感受活著的喜樂憂愁 " *

呢句野講得好好 ar >v<