| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
2c 再度勝利  |
分類: 未分類 |
今日放學係 2c 第二次班足比賽
對 2a
14 : 1
哈哈 ....
d 男仔今日 PE 要 circut
crazy 做完有 d 唔舒服 ,
但係佢係班足既表現真係唔錯
好勁 ~
speed 佬重勁
入左好多球 ~
趙子 & 黃澤銘 & 肥雞 都做得好好
個個都好盡力
好勁 ar
做完 circut 都重錦搏去踢
佩服 ~
下場對 2e
+ oil 呀 *
2c sure win ~ oush *
|
2007 年 3 月 5 日 星期一  |
2C 好 yeah ~  |
分類: 未分類 |
今日 day 6
早放
班足 4:00 先開始
我地去 hea 陣再返去睇
2e 對 2d 先
入左好多球
2e 入完 2d 又入返
最終 2e win 左
差一球咋
真可惜
2c 對 2b
相方實力差唔多
speed 佬入左4球
超勁
趙子入左2球
( 做咩唔入多球ar )
最終 6:3
2c win !
2c 萬歲 *
今日個個都踢得好好
crazy 都救左好多球
個個都好叻 >v<
|
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 128 | »
|