| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
| 又一個wednesday |
分類: 未分類 |
今日係day 4
wednesday also
PE 一里跑 + dance team
死得 ~
我隻腿好似唔屬於我錦
一面跑 ,
隻腿就開始軟
我今次冇停過 ,
一直跑 ,
覺得自己好叻 ^^
但係我真係好唔開心
funny 行左10min
我跑都係9'09 ,
有冇搞錯ga >3<
好唔服
一朝早上中文
我要做present
the first one
so poor
then 再考埋口試
(多得siuboo)
兩樣都係同一個問題
太細聲 =="
i've do my best already !!!
eng
悶左兩堂
lunch
去食草屋
rsc
做心理測驗
我係想像型
maths
做數做到din 左
好亂呀 @@
放學
dance team
23/5 個個show 改節目
改左做康定
林內傷而加想跳都唔得
好poor 呀
但係我卻幫唔到你
唉 ~
我要跳好d 舞 *
|
2007 年 4 月 21 日 星期六  |
| OH MY GOD |
分類: 未分類 |
今日終於可以返dance team 練舞啦
冇得跳舞的日子真係好悶 ><
前晚
yoho 話同我一齊返
錦我落車就打電話俾佢啦
由 7:25 ~ 7:40
佢完全冇聽過
so 我放棄佢
打俾mona
點知佢又係錦
手機冇開
屋企冇人聽
跟住打俾林內傷
因為我相信林內傷一定行緊返去ge
我問林內傷 :
"今日係咪唔洗跳舞ga
一個dance team 人都冇wo"
我一面行返mst ,
一面講
返到mst
係更衣室
係我好擔心 ge 時候
突然一個 form 1 同學出現左
令我安心得多
換完衫
mona , yoho & erica 都未返
audrey & rebakah 都係
我同林內傷就落去la
做緊warm-up 個陣
佢地返哂黎
我地幾驚佢地遲到呀 !
今日練舞冇開冷氣
本來唔太熱
但係跳跳下
開始熱啦
個地下開始溼
於是就開冷氣啦
今日學左 土耳其舞
教左d 新動作
呢隻舞應該會好好睇
有個新動作係"向天祈禱"
勁似符 sir 既 " oh my god "
我 , erica & yoho 笑到死左
miss 走左之後
miss 丁 黎左
訓話
11:30 就走左
sor 呀
幫唔到大家執衫
我想幫手ga
但係人地唔俾ar ma
去食吉野家
跟住返屋企做功課
好多 tests 黎緊
死啦
唔想溫書
有冇人可以打救下我呀 ~
|
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 128 | »
|