今日
eng
對ws
PTH
冇咩
scj
聽present
我個組個usb 唔得
唔洗做
chis
符sir 同我地考中史
笑 ~
maths
做數
F.P.
同 siu boo & speed 佬笑都din 哂
siu boo & speed 佬 好好笑
myriam 都笑埋 ^^
放早
同yoho & erica 去大中
去 m 記 食野
再去暴龍樂園玩
重有好多戰利品
好好玩
erica 好勁ar
你地都係我既好朋友
" oh my god " 一定要一齊先完整ga !
下次再去過 *
今日放早
聽 present
錯勁多
va
塗 " 塗泥"
我件衫就黎面世啦 ~
c l
ck sir 又唔記得我個名
唉 ~
次次都係錦
放學
同 erica , yoho , csl & green 去食甜在心
食完去左 m 記溫書
聽日中史要+ oil 呀 大家
特別係何慧盈
努力
我要勁過何慧盈 !!!
昨天既一里跑令我隻腿好疼 *
星期六要練舞ga
唔該快 d 好返啦