今日可以換夏季返學
諗住唔會好多人換
但係都好多人換左 >o<
siu bo 今朝冇返
佢病左
希望佢快d好返啦
geog
討論個份訪問大剛
兩堂
我用左黎諗英文作文
俾左d d 意見
好左有作文好勁ge rebakah 姐 >v<
eng
本來兩堂用黎作文
但係miss lau 未改我本簿wo
橫dim 我都未諗好
就冇作到
用左兩堂溫之後ge scj test
lunch
同 ar kay , chi wa wa , rebakah , mona ,yoho & audrey 一齊食
好左問到人攞姐
如果唔係變哂落湯雞lu
chin 轉左做scj test
唔識做ar
錯左好多
唔方好得去邊
HE
今日做present
我地組個兩個男仔完全冇睇過個 powerpoint
好勁
照讀
都唔知我地幾分la
d 資料又冇人地錦好
present 又唔夠人地好
死lu
放學
落雨
同 yoho 行返去
食左好多野
唔得la
唔可以再食錦多野la
13/4要考試la
如果唔係著住件衫唔靚ga
跳得幾好都冇用ar
聽日 civic present
好驚
我不嬲 present 都唔係好dim
好緊張
要控制自己唔好食太多野
|