| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 25 日 星期四  |
le 兩日 ~  |
分類: 未分類 |
24/1
今日係我生日 ~
一朝早 ,
返到 mst ,
mona 佢地整左蛋糕 ,
有花 ......
可惜我估到 == "
唔驚喜 lu ~
但係都好開心 .
我地食完蛋糕 ,
就返去上堂la ~
小息有好多人同我講 " 生日快樂 "
好開心 ar
未試過有錦多人係同一日同我講錦多次 ga
好好好 hapi ~
重有一張好特別 ge 生日card tim !
去到 lunch
練舞 ,
dance team 有 d 人知我生日 ,
都有同我講 " 生日快樂 "
then ,
返去上堂 lu
放學 ,
我同 ivy 食埋件蛋糕 ,
突然 fanny 佢地唱生日歌俾我同小霍聽 ,
好開心ar ,
好 suprise ,
then ,
練舞 ,
好多人同我講 " hapi - b - day "
ar 冰 黎左 ,
係一份好好ge 生日present 呢 !
走la ,
換衫 ,
突然 sally , all look 佢都一齊唱生日歌 ,
好 suprise ,
隔左一陣 ,
ar 冰 同埋其他人一齊唱生日歌俾我聽 ,
中 , 英 都有 ,
好開心,
第一次有 dance team ge 人同我慶祝生日 ,
好 warm ar mst ge dance team ~
25/1
今日 ,
練舞 again ,
今日好late 先走 ,
mst 都lock 左門 lu
好神奇 lo
重未試過 ,
勁 !
聽日比賽 la
ar 里 long ,
fly 律 bun ,
印尼 ,
韓國舞 ,
都要 + oil 唷 ~
我一 d 都唔覺得聽日要比賽 lo
一 d 比賽 feel 都冇 ,
唉 ~
好驚 ar !
+ oil 呀各位 ~
|
2007 年 1 月 23 日 星期二  |
一日 ~  |
分類: 未分類 |
今日 lunch & 放學都要練舞 .
ar 里 狼 ......
重以為得我一個 form 2 tim
好彩有 3b 姐 ^^
佢地練少人舞 !
我地跳 ar 里狼
我 ending 有個托舉
好難 o ......
跳完試衫 ,
件衫男女差唔多 ,
女仔反轉著就得 la
但係件衫好薄 ,
著左 = 冇著
o ......
then 就拾野 ,
我 , anna , 3b 唔知走得未 ,
so 坐左係杜傾計 ,
miss 丁 話 :
之前睇表演見到有個男仔單手托起個女仔 ,
試下 lo
then 就叫 tina 試 ,
但係失敗左 ~
then 佢再叫 rober & katie 試第二樣 ,
佢地係杜練 ,
我地就傾計 lo
suddenly , miss 丁 話 :
俾你地走做咩唔走ar !!
o 咀 =="
佢由頭到尾都冇話過走得lo
then 我地就走左lu ~
[ 期望 *' ]
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 128 | »
|