| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
要調位 la ~  |
分類: 未分類 |
今日係調位 ge 前一日 ,
就當然要開開心心 la ~
我地第一堂 eng ,
miss 話新 sitting plan 未 paint ,
first reccess 會有 ,
大家都顯得好興奮 le !
去到 reccess ,
個個衝哂去個 board 杜睇 ,
我完全睇唔到野 =="
後尾有人話我聽 ,
" 你同蘇楚喬坐 ar "
哦 !
安心哂 ~
今日有件好好笑 ge 事 :
it's about thomus wong ^^
" 白膠張 " 奇事 ^^
哈哈 ~
真係好好笑 !
重有ar ,
我地今日上左最乖 , 最靜 ge 一堂中文堂 !
全班真係好靜 ,
個個合埋哂個口 ,
重未試過錦靜 ,
2c 既同學仔好勁 ar !
放學 ,
練舞 ~
努力 ar !
|
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
saturday ~  |
分類: 未分類 |
今日一早就返 mst 練舞 ,
咩舞都有練 .
阿理郎 ,
向天鼓 ......
重錄影左 ,
oh ....
去到 12:00 到 ,
miss 走 lu ,
我地就諗住走la ,
我地去換衫 ,
突然 ,
chi wa wa 同我地講 :
" miss 丁 話未夠鐘 ,
唔走得住 wo "
錦我地就好 lo 錦走返落去地牢 ,
miss 丁 話:
" miss 而+返緊黎 ,
得閑 ge 盲留低一陣 la
miss 記錯時間 ! "
then 我地就留低左 ,
miss 黎同我地練 ,
then 錄影 again ~
錄完 ,
走左 ,
我地留到 2:00 到先走 ,
因為想睇少人舞 ^^
好好睇ar ,
我重跟 jojo 學佢個 "唔知咩轉 "
好難ar ,
我諗我都係學唔到 ga la ~
算la ,
玩下 ga 姐 ^^
then 我同mona 去左 大中 ,
行左陣街就走左 lu ,
我重陪 mona 返屋企 ,
then 自己再行返去 -V-"
聽日比賽 ge 同學要努力 ar !
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 128 | »
|