| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
HI ~  |
分類: 未分類 |
今日上午 ,
1st lesson ,
eng oral exam ( 冇我)
2nd lesson ,
上通識 (miss lau 實習)
都 ok 既 ~
中史堂 ,
派 test ,
22分 ,
有進步既空間 .
assm ,
ok 啦 ~
放 lunch ,
係學校門口見到西妹 ,
佢同我 say hi ,
我 hi 返佢 ,
佢笑個陣 ,
個樣好 cute 呀 ~
maths lesson ,
test ......
有 d 唔識 ,
但係冇咩大問題 .
F.P.
題目 :
" 緋聞男女 "
段片個女仔 cry 得好慘 ,
但係我地班 d 人竟然係笑個囉 ,
我諗係因為我地班樂觀 d 掛 .
錦就過左一日啦 ~
|
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
LUNCH ~  |
分類: 未分類 |
今日上午冇咩特別野 ~
但到 lunch ,
終於有問題發生 la ~
本來 ,
我 , yoho , mona , erica 同趙雪零
一齊去食 lunch ,
我同yoho 行先 ,
諗住find 位 ,
then 去 toilet (yoho)
等到佢地黎 , 就去 toilet 啦 !
點知返到黎 ,
我同yoho 個位俾人坐左 ,
and also 其他男仔都坐左係杜 ,
very 無奈囉 ,
(話就唔係好嬲 ge , 只係 very very very ........ 無奈姐 )
錦我同yoho 就去左第二杜食 la ~
食完就走 ,
冇理到佢地 lu ~
到左中文堂 ,
作文 ,
(多得yoho 既幫助 ,
我好快就諗到寫咩啦 ,
唔該晒 ~)
我地班ge同學係杜玩丟 paper ball ,
成班人一齊丟趙子傑 ,
但莊sir 都見唔到 bo ,
好野le !
重有李康暉唔知俾邊個丟 ,
唔呀sir講 ,
呀sir 話 :
你唔知 ?
我見唔到有人丟你 bo ~
全班大笑 ~~~
----------------------------------------------------------------------
*||[▋╭*橡皮糖。●"*衰..心軟﹍*”, ___
~∼哇卡卡××°*
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 128 | »
|