| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
| easter holiday |
分類: 未分類 |
今日easter holiday 期間
所以訓到"黃朝百晏"
去左茶樓飲茶
食左豐富大餐
跟住去左太和睇衫
但係唔岩
係屋企睇"太陽之歌"
又幾好睇bo
再去大中食西餐
又買左兩件靚衫
買衫,睇戲,食大餐
好奈冇試過錦嘆 !
九級考試要努力
爭取全優好成績 !
|
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
香港兒童節  |
分類: 未分類 |
返埋今日就放假
好yeah
不過整個假期都唔洗返dance team
好悶唷
好想返ar
起碼可以同d friends 傾下計 ma
今日 ge 復活節崇拜
又係中五返黎一齊聽ge 日子
好開心見返佢地
好奈冇見啦 >v<
個崇拜差唔多2/3 係唱詩
好悶
tang sir 好正
唱得真係好有個人風格 ar
正 !
放學
傾 9/4 ge BBQ
班會活動黎ga
唔知去唔去
跟住同yoho & 何慧盈去食野
佢地好好人
陪我早返
thx ~
dance team
練阿里郎
18/4 要加油 ar
好yeah
林內傷個日去幫手 >v<
有人陪我
真好呢
我重未分到聚幕 & 謝幕 =="
13/4
跳舞考試
我一定要考好d
希望有人支持我 ~
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 128 | »
|