今日好好太陽
藍天白雲
有時有風
大風一吹
春暉園個邊棵 " 心心榭"
既係個棵木棉榭
上面既棉花乘風吹到四周
大風既話
可以係學校見到
藍天白雲中
有一棵一棵棉花輕輕地漂著
好靚呀 ~
上maths 堂個陣
大風吹
棉花又乘風吹到四周
於是
我地同曹 sir 一齊出左去睇
係ar sir 提議 ge
整班去左去睇
好彩半班 flow 左
如果唔係 2樓 就唔洗上堂喇
2C 攻佔2樓 >v<
一定好恐怖
呢幾日都好熱
係學校既 cover playground 食 lunch
好攞命呀 ~
練康定
女仔練咋
得 10 個人
跟住練 523 d 舞
help ~
唔式轉圈呀 !
唔開心 *
希望...... 個日有奇蹟出現 *