| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
| 2007-06-08 |
分類: 未分類 |
考試第一日
考中文 & 作文
考作文個陣落大雨
整個天白茫茫的
好奈冇見到咁既景象啦
中文
差d 做唔哂
d 答案寫得好短
一定好差
我一早已經有心理準備 >A<
放學
同 yoho 行去大中
行到去 clipper 個度
見到一個好似金魚佬咁既人
佢眼咪咪的
"笑容滿面 "
笑keke 咁
yoho 話呢d 叫做 " 笑口常開" wo
去到食 m 記
隔離 台 有個人叫 " 熊朗為 "
笑死我同 yoho
食食下野
隔離個兩張 台 既人傾計
yoho 坐正係中間
我地兩個好無奈
呆左坐係度
跟住大笑
食完行到去crazy room 附近
見到一個細路係部 camera 前經過
佢見到自己對腳
於是好奇地行返轉頭睇多次
笑 ..... >v<
跟住返左屋企 lu
|
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
| last day ~ |
分類: 未分類 |
再見曹 sir
你教得好好
我maths 真係好左好多
thank you
我會盡力考好 d
希望唔會令你失望喇 *
下年唔知邊個教
唉 ~
你話一定唔係你教返
真係好唔開心
做咩唔教 form 3 喎 !
一黎就考中文
都唔知點算
換咁多個老師教
好似 3 個 喇
(未計教 一兩日個 d )
我中文一向差
而加最記得
mj :個樣
鐘老師: 唱歌
莊 sir :
"宗教儀式 " ,
以前 "國民教育中心" 係點
佢同學生係 " 春暉園 " 種菜
上堂食糖 ? 小心 x 親呀 ~
大家影既大合照
莊 sir 上堂ge日子話長唔長
話短唔短
但係真係好開心
令我知道 返學ge樂趣 *
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 128 | »
|