今日劉老師黎左hk
幫我地排召喚
又話改左時間番 8:00
點知 7:45 都冇人
行行下先到anna
就一齊等人番
俾人攞笨
d 高 form 9點幾先番lo
又冇場地用
青蔥路要用地牢
我地幾個落到去
校工話又拖地
跟住 miss 丁話去 sac 跳
但係個度落哂雪bo
結果去左雨天操場跳
oh my shoes
劉老師同我地 cut 短左隻舞
d 動作都改左
跳跳下就 lunch 喇
落大雨wo
但係我地都係出左去食
我地唔換衫
著黑鞋落去
重要"醃"高褲腳
最新潮流指標 *
我地去左新街市食
重有 chan yan , miss ma , miss 丁
劉老師 ....... 冇啦啦 so sir 都黎埋 =="
佢一見到劉老師就笑騎騎咁
好恐怖
lunch 過後
keep on 練舞
最尾4:30 到就lu
我地行去新達搭車
我冇睇到時間
又一次目送 20B 既離去 T^T
20 min 先得一班車
好心佢改下喇
|