今日唔洗返學
一早起身睇電影
睇到11點幾
去大中同yoho 食野
再返學校睇 paper fashion
上年因為要練舞
冇得睇
第一次睇 paper fashion
感覺唔錯呀
個個著哂 d 靚衫
擺 pose
好好睇呀
有 d 就行得唔錯ge
但係有d一出黎
d 人就尖叫喇
但係有d衫真係唔差
唔細心 d 睇
真係唔知係用紙做ga
睇哂 8 組
等緊成績個陣
d 學生會成員出黎搞笑
扮 gatsby 廣告
噴止汗劑
好好笑
之後勁濃止汗劑味
臭死哂 == "
結果出乎大家意料之外
聽到都 o 哂
衰妹好靚呀
扺你攞獎ge
rebakah 家姐條 Tiramisu 裙好靚呀
好襯佢呀
睇完覺得好開心呀
|