第一堂
scj
數scj project 個 presentation 既 votes
group 5 最多
姐係我個組 ^^
好叻呀我地
因為笑而多票數
civic
悶
PE
跳土風舞
好low B
令我回想起幼稚園 ge 快樂回憶 *
hist
派卷
分數唔好講啦
費是傷心
對完卷就 " 趕書 "
maths
派 test again
又俾人串喇
唉 ~
放學
返屋企煮野俾自己食
瑞士汁雞翼 + 烏冬
好好味 
打左電話去 GYDP 改時間面試
12/5 -----> 3:00 - 4:00
林內傷又改
我地用 3 線
林內傷好驚 ( 聽得出 )
哈哈 !
好好笑呀你 !
呀 kay 你改唔改 ?
|