| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
| 2007-06-30 |
分類: 未分類 |
今日返返dance team啦
勁開心
等左呢一日好奈喇 !
d f.5 返黎跳舞
希望放榜之後
個個都返到黎 mst 啦 ~
咁奈冇練
D 筋硬哂
好想殺左我自己
學左咁多年都重係咁硬
好鬼冇用呀
平轉勁差
唔好話我學過跳舞呀 , 唔該
差到.....
今日不停跳番之前既舞
f.2 跳 土耳其
10月有演出
但係多數冇我份 lo
miss 教左少少 波蘭
我好鐘意波蘭隻音樂
好似迪士尼旋轉木馬咁
聽到都開心
如果有得跳呢隻舞就好喇 *
|
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| 2007-06-29 |
分類: 未分類 |
今日第一堂就 rsc
派卷
重有好多通告
青蔥路學長 ~
明明寫我名先 : 利愷
跟住塗左
改寫吳沛恩
哈哈
唔洗理 !
rsc 個分數算係咁啦
有好大進步空間
chin
作文卷 ok 啦
另外個份就仍需努力
係d 人同 mj 講緊數既時候
肥雞發揮搞笑本能
1L = 1升 ?
佢做瑜珈 wo
我我我我我我我我......
笑死哂 >v<
eng
派左 GE 卷咋
我覺得 ma ma 地咋
chis
整體成班都好好
可能今次份卷易掛
但係都係唔太好 lo
maths
真係最後一堂 maths 堂喇
我們永遠記住你既教導 ga 曹 sir
唔好講到永別咁先得ga
上你既 maths 堂好開心
唔會悶
其實你教得好好ga
係我地做得少數姐
唔係你既問題
下年唔知邊個教呢
如果係曹 sir 就好 lu
但係一定唔會
咁重有邊 d 好好人既 maths 老師呢
曹 sir
你同我地上既 maths 堂
真係好開心
一d 都唔悶
學到好多野
希望你會再教我地呢班咁乖既同學仔喇 !
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 128 | »
|