| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 開學 |
分類: 未分類 |
今日開學喇
我課室係新奕
有d 唔慣
mrs cheung 做班主任 好 !
開學禮完左
就有d班務
調位 & 選班長
哈哈
努力呀各位新班長 *
1:00
練舞
聽日就出發喇
好緊張呀
唔知個度d dancers 係點ge 呢
我知一定比我好好多
30 min 一齊 warm up
死得人多了 ~
好驚我跳得唔好
係人民大會堂wo
好多人望住ga ma
好驚會出錯
一定俾人鬧死 ><
MAY GOD BLESS US *
各位 3c 既同學仔
下個星期一再見喇
有咩特別事
記得話番俾我知喎 ~
聽日唔知要幾回起身先得啦 -w-
|
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
| 笑 |
分類: 未分類 |
今日又去做project 喇
一早約mona 食早餐
我 promise 過佢一d野 (今次我冇反口)
mona 都話冇問題
ok ga =]
去 m 記
哈哈
上天對我算不錯了 *
去mona 屋企
利用 plus 既好處
全人類 on msn ^^
搞到部機慢哂
同上次一樣
玩 & 傾計 多過做野
又睇書, 又聽歌
一直 hea 到 2點幾
真係餓到頂唔住
我地食 m 記
一邊食 , 一邊睇黃金甲
好好睇
但係血腥左d lo
睇睇下
d 時間就係咁冇哂
結果 6點幾先走
今日不停傾計
又講左唔少係貴州 ge 趣事
" 甘露 "
哈哈
諗起都開心 >v<
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 128 | »
|