| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 2007-07-13 |
分類: 未分類 |
今日係個好特別既日子
1. 何慧盈生日
2. 派report card
唔好意思
我陪唔到你過生日
搵日再約出黎玩喇 ~
result
過得去
但有好大進步空間
跌左1名 ( 班 )
級名次跌左5名
好差呀 ~
下年f.3 喇
好想做番細個既我
個個人都就哂我
咁就好喇
下年既 3c 唔知會係點 ge 呢
雖然同學係一樣
但係班主任唔同左
可能有好大分別 ga ma
miss lau 好好人
可惜你下年唔會教我地
下年既班主任會係邊個呢
miss lau 又唔肯講
邊個諗到話我知呀
呢個暑假冇野好做
好後悔冇報到暑期基訓
雖然可能都唔夠人開班
冇係起碼試過呀
可能就係差兩 三 個人呢
暑假有咩好做呀
唔跳舞唔得ga
土耳其練得個幾日
重要唔一定有我份tim
我要跳舞 ! 
|
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| 2007-07-12 |
分類: 未分類 |
今日演藝滙演
一早返左課室涼冷氣
跟住落更衣室換衫 , set 頭 , 化妝
個度勁熱
我呢個汗人
d 汗不停咁流
個妝溶哂lu
不停保妝
我又驚個頭飾會跌
於是不停咁叉夾
到左要演出個陣
好熱
上到台
擺好哂 pose
一開幕
d 人就唔知笑咩
勁大聲喎
我地係台上面都唔知點好
又放錯音樂
d 音樂過哂
就係咁衰左
一開始就錯哂喇
唉
去到慢版
d 人以為完左
拍哂手咁
呵呵
523 個次又係咁樣
我差d上唔到ga la
好彩冇事姐
落黎個陣好似踩到唔知邊個
因為條裙阻住我
我睇唔到
唔好意思 =^=
跟住個托舉都 ok 喇
去到最尾
差d趕唔到做托舉
驚死我
好彩冇事
係差dd 姐
人地冇睇過
唔知ge ( 自我安慰)
好快就跳完
今次係我第一次係學校演出
終於係學校演出過喇
人地個個都試過
係得我同 mona 冇
真奇怪呢 !
今次話哂都係第一次
算係咁喇
下次有機會ge 話
我一定要跳得好好睇睇 *
|
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 128 | »
|