今日便服日
一早見到 rbk & 佢家姐
如常上堂
lunch
開會
冇啦啦有野要做
搞錯呀 !
邊個決定 ga
中文俾人叫左起身答問題
唔識=="
eng
dictation
錯左 1 個 =3=
跟住調位
俾 timmy 講中左
嗚 ~
我要俾心機上堂 *
所有我最唔想發生ge 事一齊發生 ~
我的天空今天有點灰 我的心是個落葉的季節 我不知道如何度過今夜 所有的燈 早已經全都熄滅
今日 dance team 提早慶祝中秋節
一早同 mona 一齊番
遲過平日番到去
極快換衫
miss 失voice 呀 ><
排左d d 土耳其
唔知我有冇份呢
我中意新舞多 d
算 la
有得跳就 ok 啦
之後覆下 d 舞
之後洗手食野
大家一齊講 :
miss 中秋節快樂 !
嚇親其他人 =="
之後影相
miss 丁黎個陣
我地又講 :
miss 丁 中秋節快樂 !
之後自由時間
影相又勁sip 鏡
次次都係咁 ge ><
好開心呀今日
有得跳舞係最開心ge
跳完之後 ,
同 mona & audrey 去食野
重傾左個幾鐘計 tim
跟住攞 moon cake
拎住勁多野lo
好樣衰
就係咁樣衰衰番屋企la
rebekah take care *