今日我係荃灣學跳舞
用左 $2 夾左一個 eyore 筆桶
d 手手腳腳好唔掂
一起身就發現隻手有d 酸痛
一落床發現隻脾勁........ 酸軟
搞到我要衝落樓梯
多得昨天 ge 反排 & 蒙古
雖然冇係貴州個時咁嚴重
但係好辛苦
手臂 , 大脾 , 腹肌 ( 肚腩之真) , 腰 都好酸軟
跳舞又學新野 --- 彎腰
死左
重有d 扶杷動作
一個 " dun " ( 普通話拼音 , 唔識打個字 )
真係好痛 wa
雖然好痛
但係我好開心
證明左我昨天係有努力跳 >v<
聽日可唔可以唔上 PE *
|