今日singapore 有人黎同dance team 舞蹈交流
佢地 d jass + hip-hop 好正
我地就差得遠 lo
我地既反排 我諗佢地唔知我地做緊咩 lo
次次 " wow ! " 個d 人
都係 mst 人
佢地好似冇咩反應 -0-
之後影相
都冇傾計
一來冇憺 , 二來唔知點溝通好
但係有一個女仔識講普通話 & 廣東話 *
super ~
又一次難得的經驗
見識到步姐既英文
做主席真係唔簡單
偏偏喜舞
今次speech day 演出反排
聽講上年係冇舞蹈表演ga ?!
今日有咪幾好 , d 人唔洗咁悶ma
7:30 番去搞個道士頭
之後樣衰衰紮住個道士頭練舞
黎巴嫩教左 d d 野
之後就反排啦
跳左好多次
之後仲要蒙古
打側手翻 唔識lo 樣衰衰都要做 -3-
又有板腰 死了
加加埋埋跳左整日 真係好攰
演出前
我地搞掂個妝之後 不停影相
記得sd 番俾我呀 ><
演出前我地踩水
真係唔 "線" bo ^^
好勁呀
唔知演出效果如果
演出完之後 影相
件衫真係好靚 >v<
之後食野 好味
我 dance team *