| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
| 2007-11-07 |
分類: 未分類 |
今日一早食左個 $10 既早餐
之後番左去學校lu ~
hist
"revision " 之後估film 名
有好多都唔知咩黎 ge =="
civic
學左好多野 ^v^
eng
作文
聽日派test
合格就心滿意足了 *
music
大家都冇上堂
自己有自己玩
我個位好悶 -3-
lunch
好奈冇試過咁開心食lunch 喇 ~
rsc
大家keep on 自己玩
食糖 *
DT
仲未整掂夠野呀
好煩呀
so sir 又遲放
人地要練舞ga ma !!!!!!!!!
dance team
反排 time
要紮一夠牛糞係頭頂
絕對係頭頂 ~~~
d 頭髮散哂
miss 冇啦啦話要紮就紮ge
好彩有d d 夾姐
個頭飾整到個頭好痛呀
件衫著到我地肥左又矮左 ><
|
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 2007-11-06 |
分類: 未分類 |
今日天氣清涼
上中文堂 唔知邊個開fan
凍左2堂
之後bio
應該冇咩人聽 leo sir 講書
個個都溫緊 chem
第2堂 佢同我地 " 溫書 "
頁頁都話 : very important !
點知得一題 long question
PE
跳遠 + 跨欄
跳遠好玩
但係跨欄勁驚
好驚會跌親 :p
lunch
出街食
我好偉大 >v<
eng
上左一陣
mrs cheung 俾我地溫書
哈 ~ 好好人呀
test
差d 做唔哂
放學
一早番屋企
我好乖呀 呵呵 ~
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 128 | »
|