cl 堂
ck sir 攞左bobo & ET timmy 張相黎玩
哈哈
speed 佬勁靚仔 ^^
maths 堂
好悶好悶 ....
哈
突然諗起我地同呀sir 一齊唱生日歌俾 crazy 聽
scj
對answer
對對下打鐘
miss tang 勁快話 : 走啦 ! 走啦 !
嚇得我 , 我以為走火警呀 =="
assm
又遲放 >3<
lunch
練反排
之後衝上 307 默書
F.P.
mrs cheung 遲放
衝去 dance team
dance team
warm-up 後
反排
好攰
"傳"哂氣
土耳其
我們幾個木鼓被忽視了
黎巴嫩
跳到冇心機跳
因為好攰
波蘭
唔記得d 動作
好失敗呀我 ><
雖然我有份ge 機會率好低
放喇
俾丁丁玩死 =="
|