| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 嘻 |
分類: 未分類 |
今朝一早食早餐
俾我見到d 唔應該見到 ge 野 tim 
之後番去同 anna 去左搵miss 丁
睇下有冇地方練舞
冇wo
於是借左 jass ge 半個場黎用
唔該哂
d 堂好悶好悶
冇人講野
好悶好悶
好彩有d 樹睇下姐
lunch
開會 = nothing
冇人聽我地講野ge
個個做 DT =="
唔緊要
預計左ga 喇
rsc
又睇多一次d 見證
之前唔知 form 幾睇左喇 ~ 雲雲
DT
d 人訓哂 
so sir 勁奈都唔放lo 
3:50 都未走得
搞到你地要等埋我 ~ 唔好意思
練舞
得幾丁人
易教d
執下動作咁
elok '
你俾d信心自己
做動作肯定 d 就冇問題喇 *
豬豬 '
你有舞蹈底
應該 ok 架
做動作留意下自己同人有冇唔同就得喇 *
莊妹妹 ' ( 唔知點叫你好 )
我知你鐘意游水
但係跳舞同游水唔同ga
重有記住執過d 咩呀 *
希望你地 3個有所進步
加油 ~
聽日 dance team 喇
反排強戰回歸 *
|
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 2007-10-08 |
分類: 未分類 |
中文堂
周 sir 又話我地 =="
我地上年冇學中文係咁ga la
bio
做實驗
好free 既bio 堂
PE
我隻腳好痛wa
落樓梯好想cry
重要 跨藺
死未
lunch
去買飯遲左去練舞
跳左一陣就打鐘 lu
哈哈
見到肇與 , 重請我食糖 tim
mmlc eng
睇film
個feel 好正
maths
悶
我堂堂都唔講野=="
放學陪 yoho 去開支票
有人"請"飲野
之後去左新街市幫呀妹交 form
跟住行去新達搭minibus
勁多人排隊
我諗住要等多 20 min
點知佢有開班車
真係好喇 ~
聽日唔知有冇得練反排呢 ?
希望有場 &
丁丁對我地有信心喇 ~
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 128 | »
|