今日星期三
好開心又番dance team 啦
而且重唔洗聽藝術節介紹會 ^^
正 !
dance team warm-up 完就跳"反排"
唔記得哂 lu
( 突然諗起 : miss pan 上 PE 個緊 , 教膠圈 (擲鐵餅) ,
佢話一擲出去個下 , d 血會好似衝哂去手指頭咁ga wo ,
令我諗起貴州 chan 師姐講ge 野 笑死我同黃洛琪 )
跳完"反排"
就跳番隻東方舞
好好玩 , 但係我跳得唔靚
我好想跳好佢
好想跳好每隻舞 *
跟住再排番隻波蘭
我同 mona 係度討論 partner ge 問題 ^^
跟住走左 lu
星期六celebrate 中秋節
我唔想影相又得個 "丁屎" 咁大個頭呀 
我搭車番洞梓
落車之後
有個人同佢個 fd 講 :
你係"雞屎"買野好方便 wo
哈哈 笑死我
"雞屎" = 街市 ?!
|