Cursor by www.Soup-Faerie.Com
hoitung15
暱稱: 彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+A
anna媽
Candice
Elok
E拎
Helena
IVY
Katie
kay
kim kim
long 為
MANCHI
Miss Lau ~
Rinky
ROBER
siki
Tina
yukisite
步姐
咸水角
柯碌
趙子
豬豬
CHATBOX

最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 144
今日人氣: 1
累積人氣: 14079
2007 年 3 月 17 日  星期六   陰天


教新舞啦~ 分類: 未分類

經過一連串既比賽

差不多所有舞蹈比賽都完啦

除左聽日既 " HIGH SCHOOL "

加油 AR

我聽日要去學跳舞

所以睇唔到

精神上支持你地GA

 

今日 DANCE TEAM

MISS 教新舞

唔知係咩舞

D 音樂有 D 似埃及

但唔知係唔係

暫時覺得隻舞幾得意

但遲 D 就唔知 LA

我一定會俾心機學 GE

MONA 加油 ~

YOHO & 何慧盈 ALSO

 

今日 MISS 丁 唔知做咩事

冇啦啦話跳康定

O 咀

佢話 7月要係學校演出

睇下到時有咩突發事件發生

次次係學校演出都冇我份

次次都有野發生

呢樣 MONA 可以做證

佢同我同一遭遇

好POOR

個個都演出過

係我地冇

神奇呢 !

 

好想學好D舞

跳得好D

做個全能舞蹈員 *



2007 年 3 月 16 日  星期五   陰天


阿里郎比賽 驚訝 分類: 未分類

今日上左5堂就走得lu

 

music

粵劇 again

 

pth

ar sir 冇返

miss yu 黎左

我認得佢係校友

重要係dance team 校友會ge

10/1 見過佢 ^^

 

scj

friction again

要做assignment 好poor ~

 

maths

上一堂就走la

重未做個graph

星期一返去做返

因為我懶

唔想攞本maths 書返屋企

一打鐘

我同黃澤銘就打眼色

 

跟住就同 內傷 & 孫愛詩

一齊去set 頭

個個高form 都set 左一半啦

so 我地就好快錦move

放lunch

d 學生move 緊

我地女仔個個分哂中間界

呢個情景都幾壯觀ga

你諗下

成班人著住韓國衫係 lunch 一齊行 wo

勁呢 ! 

跟住我地就搭車車去葵青劇院

我地一邊坐車

一邊化妝

我重係車度痴假眼睫毛

隻右眼痴左好多膠水

左眼就痴得好靚

一痴就得啦

今次係我人生中第二次自己痴假眼睫毛

 

去到都冇咩野做

保下d 妝就ok 啦

then 食三明治

食完就出去熱身

好快到我地比賽

我地係第5隊

今次有比賽 feel

好驚 ~

總括黎講

今次比賽好過14/3 個次好好多

好開心

雖然我地攞唔到最佳表現獎

其實我地都冇諗過會攞到個獎

我地個個都盡哂力

已經好好啦

跟住落台睇比賽

then 班獎

重影大合照

跪到隻腳好疼

又唔可以跪太高

姐住 d 評判 wo

好辛苦 lo

重要笑wo

好難頂lo

 

跟住上到去同內傷影左張相

就換衫lu

再搭車返大埔

同內傷返屋企

佢要攞衫去富亨跳舞

錦就一齊行

佢去跳舞

我返屋企

 

聽日返dacne team *