| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
| 教新舞啦~ |
分類: 未分類 |
經過一連串既比賽
差不多所有舞蹈比賽都完啦
除左聽日既 " HIGH SCHOOL "
加油 AR
我聽日要去學跳舞
所以睇唔到
精神上支持你地GA
今日 DANCE TEAM
MISS 教新舞
唔知係咩舞
D 音樂有 D 似埃及
但唔知係唔係
暫時覺得隻舞幾得意
但遲 D 就唔知 LA
我一定會俾心機學 GE
MONA 加油 ~
YOHO & 何慧盈 ALSO
今日 MISS 丁 唔知做咩事
冇啦啦話跳康定
O 咀
佢話 7月要係學校演出
睇下到時有咩突發事件發生
次次係學校演出都冇我份
次次都有野發生
呢樣 MONA 可以做證
佢同我同一遭遇
好POOR
個個都演出過
係我地冇
神奇呢 !
好想學好D舞
跳得好D
做個全能舞蹈員 *
|
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
阿里郎比賽  |
分類: 未分類 |
今日上左5堂就走得lu
music
粵劇 again
pth
ar sir 冇返
miss yu 黎左
我認得佢係校友
重要係dance team 校友會ge
10/1 見過佢 ^^
scj
friction again
要做assignment 好poor ~
maths
上一堂就走la
重未做個graph
星期一返去做返
因為我懶
唔想攞本maths 書返屋企
一打鐘
我同黃澤銘就打眼色
跟住就同 內傷 & 孫愛詩
一齊去set 頭
個個高form 都set 左一半啦
so 我地就好快錦move
放lunch
d 學生move 緊
我地女仔個個分哂中間界
呢個情景都幾壯觀ga
你諗下
成班人著住韓國衫係 lunch 一齊行 wo
勁呢 !
跟住我地就搭車車去葵青劇院
我地一邊坐車
一邊化妝
我重係車度痴假眼睫毛
隻右眼痴左好多膠水
左眼就痴得好靚
一痴就得啦
今次係我人生中第二次自己痴假眼睫毛
去到都冇咩野做
保下d 妝就ok 啦
then 食三明治
食完就出去熱身
好快到我地比賽
我地係第5隊
今次有比賽 feel
好驚 ~
總括黎講
今次比賽好過14/3 個次好好多
好開心
雖然我地攞唔到最佳表現獎
其實我地都冇諗過會攞到個獎
我地個個都盡哂力
已經好好啦
跟住落台睇比賽
then 班獎
重影大合照
跪到隻腳好疼
又唔可以跪太高
姐住 d 評判 wo
好辛苦 lo
重要笑wo
好難頂lo
跟住上到去同內傷影左張相
就換衫lu
再搭車返大埔
同內傷返屋企
佢要攞衫去富亨跳舞
錦就一齊行
佢去跳舞
我返屋企
聽日返dacne team *
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 128 | »
|