今日上d堂全部都係悶ge
eng
悶
music
粵劇
悶
civic
唔哂講都知悶la
本來ge history 堂 change 左做eng
double lessons
係度玩country name
我地個組全靠mongolia 而唉到 last 4
好勁ar
lunch
食包again
monday 至 thursday 都係錦
then 去練舞
rsc
做drama
好彩我唔哂做peter or 耶穌
如果唔係遁真係 " oh my god "啦
scj
friction
chin
mj 用普通話教書
神奇
哂哂d時間讀課文
放學
練舞 again
聽日比賽ma
冇計la
我地著住件紫色衫
睇下點樣唔踩到
去到5:30 就走lu
搭巴士返屋企
聽日比賽要加油 ar
唔好好似14/3 錦跳我錦差la
努力 * oush *
|