昨日出camp 喇
講番入camp ge 第1日先
21/12 開christmas party
3c 瘋狂班會
雖然係變態d
但係好好玩bo
黃澤銘係最佳主持人 ~
之後去入ivy 屋企
跟住馬上番mst 集合準備入camp
今次又去浸會園
分rm
我地得5個人
勁驚同miss & 丁丁訓 ( 好似f.1 咁 )
但係丁丁幾好人
俾我地5個一間rm ~ 萬歲 !
後來多左1 個f.1 ...... 唔緊要 我地照常咁大笑
at night ~ christmas party again
玩dance team 經典遊戲 ~ 扑傻瓜 & 世界之最
丁丁睇死mona -3-
mona 唔好衰俾佢睇呀 !
打敗包包呀 ~
今次練舞我同 mona 坐多過跳
every time 坐1個幾鐘之後先有得跳1次 =="
坐到pat pat 到痛 -v-
仲有呀
浸會園ge 宿舍真係唔太好
有沙ge 床 仲有小火龍牙刷tim
好恐怖 wa !
內傷帶給我地無限歡樂 -> 100分
我記得同mona 一齊盪鞦韆直至 11:00
之後d 燈 turn off 哂 ~ 好驚
但係好好玩呀 ^^
呢3日過得勁快lo
好似咩都冇做過就出camp lu
之後又練舞啦
內傷 , mona , rbk , audrey , 開通 加油呀 ~
成功轉了 peoples
大家可以sd messages 俾我
雖然呢個機會實在太低
內傷 , mona , rbk , audrey , 開通 加油呀 ~
|