| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
| 2008-03-01 |
分類: 未分類 |
今日番dance team
咁奈冇番感覺有d 怪怪地 (番去個陣)
今日排 反排
調左位唷 拍檔轉左 ^v^
黎巴嫩
仲以為佢唔調走我tim
但係rbk 話因為冇咁多短裙 唔調得 ^.^
蒙古有得再出啦 不過有排
我發現我隻腳係未好ge
因為一大跳完就........ -v-"
紫荊杯會出蒙古
又要練技巧 好恐怖呀 >.<
我大跳可唔可以唔練其他ga !?
希望以後多d演出俾我join
我真係好中意係舞台上面個幾分鐘
雖然得幾分鐘
但係就係個幾分鐘令到感覺到
大家係一齊為同一個目標而努力
係個幾分鐘
覺得自己好sharp 好耀眼 *
好中意個個feel 
舞蹈組萬歲 !
林內傷真係一個大傻瓜 驚死我呀
祝今日生日ge 人 生日快樂 !
|
2008 年 2 月 29 日 星期五  |
| 2008-02-29 |
分類: 未分類 |
今日過得挺開心的
geog
hm 個d gag 好好笑
va
傾下傾下又過2堂
放學
同大伙兒傾計
我平日好少"埋堆"傾計ga 其實
但係今日真係傾得好開心
bobo 真係好可愛 >v<
下年 3c 就拆夥啦
我會唔捨得ga 
我愛3c *
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 128 | »
|