今朝演藝open day
同mona 一齊去睇睇
我地行左去藝術既地域 點知係冇人ge
之後勁快就走番出黎
想話去睇跳舞
但係full 哂
正係呢個時候
見到elok & 豬豬
於是就4人同行
去左睇現代舞技巧訓練
去睇中國古典舞基訓
有一個好似余淑盈架 >v<
佢地個個都好軟
d 筋勁鬆 =="
佢地既"翻身"好勁
有個人一次過做左35個 "翻身" 
睇到咁上下
出番去排隊 等睇GYDP演出
見到angus , caleb 仲有龍少演出
GYDP 演出左modern , ballet , 最後仲有chinese dance
見到個miss 打鼓
正係我諗緊係咩舞之際
個miss 打出 "排鼓" 既節奏
睇完佢地既苗族舞
覺得我地既反排跳得仲好 ^.^
之後就去左荃灣跳舞啦
今日影左好多相唷 ~
|