hoiyan2005
暱稱: *╮°yan.."ㄖ
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
電腦好返la~~
........
////////
補習~~
又係一日o既悶堂~~
文章分類
全部 (201)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 201
留言總數: 39
今日人氣: 6
累積人氣: 1976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 13 日  星期日   晴天


frd黎我home^^ 分類: 未分類

今日一早起身,去左圖書館接敏,我都要還圖書^^還完就同敏返我home~~返到去,就食左d野,食完我就do hw~~敏就溫mathes~~過左一陣,我就開電腦,因我要問frds一d關於hw問題,問問下,敏話要同偉講野,敏係咁同佢講hi,而且又用速成碼同佢講野,我都唔知佢地係到講咩,超無奈a= ='''''過左一陣,我a姨上左我home~~不過好快就走左,我做完hw就溫普通話,唉,miss唔記得左比返個file我地,又冇講範圍wo,又唔知溫咩好,好驚會唔合格a!!!到左5點幾,我手提要去增值,敏倍我去^^增完值,我地就行左一陣街街,仲買左筆^^行完敏同我就各自返home~~我返到home就食飯,食完我就去熨聽日返學要著果件冬季校服,我熨完就試著,點知條裙長左= ='''''我矮左a= ='''''之後我就開電腦~~



2005 年 11 月 12 日  星期六   晴天


返學......表弟生日~~ 不安 分類: 未分類

今日我遲左好多先起身,so我叫斐同盈佢地兩個返學校先,我驚因我佢地而遲到~~我今日唔知點解個人冇乜心情,so有好多野我都做得唔好= ='''''放左學之後我就返home~~返到home我就同a妹煮lunch~a爸佢一放工返黎就有得食lu^^過左一陣,我d表妹表弟就黎左,又係好嘈= =''''到左3點幾,我a姨叫我同kk去攞蛋糕,之後攞完就去接a公佢地去a姨home~~去到果到,我玩左陣電腦就食得蛋糕lu~~到左夜晚就打邊爐^^食完就接a公佢地返佢home,我就返home~~返到去我又開電腦,同d fds傾左陣icq同msn^^



2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


做義工•••••• 不安 分類: 未分類

今日早過平時就出左門口~~我同裕去左將中到買飽飽食^^好味......之後返到學校,今日要早會,操場勁曬~~又熱wo~~不過早會o既時間都早過係禮堂果時~~今日上mathes堂果時,miss調位,miss調左我同裕坐,不過我同邊個坐都冇所謂嫁la!!英文堂果時我地係到睇〝朱古力獎門人〞a~~我地係落堂之前就睇完lu~~好好睇a!!不過我想睇新版多d姐= ='''''到左放學,我同斐,琳,仲有其他學校o既學生一齊去左做義工~~我第一次嫁咋,so我去到果到唔知問我d長者d咩~~勁無奈!!到左6點半先返home~~返到home就開電腦,到左9點幾到,我d表妹表弟黎我home,so好嘈~~等到佢地走左之後,我就拾聽日去形象設計o既化妝品~~



2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天


悶o既一日== '''' 驚訝 分類: 未分類

今日無論係上堂o既時候,小息o既時候,都係好悶= ='''''今日所有o既堂都係悶到嘔嫁~~係我上中文堂果時,miss話我地要作文,當我由一開始慢慢咁投入落去我作o既文到,但投到一半o既時候~~儀係咁拉我張凳= ='''''超無奈a~~今日放學我同儀一齊放,不過到左某一個地方就要分路~~今日因斐同裕佢地兩個都唔得閒,so我要自己無無聊聊到行去地鐵站~~返到home,我見到雪櫃有咩可以煮黎食,我就煮,因我好餓~~點都要自己落手去煮=='''''唔知點解我自己覺得我識得煮好多野,唔知係唔係因home成日一係得我,一係就好多表妹表弟黎,而且又冇大人係home,要我煮野比佢地食呢!!不過識煮咁多野都係一件好事黎o既^^到左7點幾,我就同裕一齊去左買聽日家政堂要o既材料~~買完就返home食dinner lu~~食完就do hw~~



2005 年 11 月 9 日  星期三   晴天


發白日夢~~ 不安 分類: 未分類

今日要返學,我今日返到學校要測佛學~~不過miss比少左時間我地做a= ='''''今日係英文堂之前比鋒整到成面都係潤膚膏== '''''比miss見到,佢問我地咩事,我冇答佢,我幾驚miss要我地寫報告書a~~好彩冇事~~果堂我成面都好唔舒服,我又唔仲意果隻潤膚膏味,果堂好辛苦,算la~~玩就係咁嫁la~~講真,我真係嬲唔到~~1秒都唔得^^so都冇嬲到佢~~今日週會,我勁留心咁聽果個人講野wo~~如果上堂有咁留心就好la= =''''放學果時,我要去中文學會,到左5點幾先走得,我一走就走左去洗手間到洗臉~~因為到先落堂之後冇時間去洗~~洗完就同斐一齊去左麥當當,佢又係買左薯條,之後又係一邊行一邊食~~我係返home途中,自己一邊行,一邊諗如果升唔到中四會點呢??如果升到就好la~~返到home~~我坐左係電腦枱到諗點解以前我d成績可以咁好,點解我e加又唔得嫁呢??唉~~我所諗嫁事我都唔知點答好~~我只係得個擔心,但我好想讀好d書嫁,但自己又懶,又唔願讀,次次話努力,點知都係咁= ='''''我都唔知我自己幾時先可以變成一個努力讀書o既人~~就升中四la~~我勁大壓力~~又有邊個可以幫我呢??只可以睇下我自己願唔願意去讀嫁la~~